יום רביעי, 21 בפברואר 2018

תרגיל למידה מרחוק

הורים ותלמידים יקרים!

היום יתקיים תרגיל למידה מרחוק, על הילדים להכינס לאתר אופק בלינק המצורף ולבצע משימה המשויכת להם. את המשימה תהיה פתוחה רק היום בין השעות 14:00 -22:00. אנא הזכירו לילדים להיכנס ולבצע את המשימה. בסיום יש להוסיף תגובה בבלוג הכיתתי לפי ההוראות המצורפות.

אתר אופק: http://ebag.cet.ac.il/

בסיום המשימה הילדים יכתבו תגובה בבלוג הכיתתי.
ילדים שאינם זוכרים שם משתמש או סיסמה יוכלו לפנות אלי במייל.

 היכנסו לפעילות אופק- משימה "חתול גדול חתול קטן" ועבדו לפי ההוראות (תחילה צפו בסרטון...).
3.      לאחר סיום הפעילות הוסיפו תגובה לרשומה זו. בתגובה ספרו כיצד הייתם מרגישים במקום החתול הגדול ומה הייתם עושים במקומו.

איך כותבים תגובה בבלוג
1.        בחרו  (תחת הפוסט):  >הוסף תגובה   או   >השב   או  >אין תגובות   
2.        כתבו את דבריכם בתיבה הלבנה, תחת הכותרת "הוסף רשומת תגובה"
3.       בחרו  בתיבה ליד "הגב כ:"
4.       בחרו  >שם/כתובת אתר
5.       כתבו בתיבה תחת "שם" את שמכם המלא
6.       בחרו  >המשך
7.       בחרו  >פרסם


בהצלחה,
מיטל

13 תגובות:

  1. זה היה קל!

    השבמחק
  2. זה היה מצחיק

    השבמחק
  3. הייתי כועס והולך.

    השבמחק
  4. גם אני היתי כועס אבל לא היתי מראה זאת

    השבמחק
  5. הייתי מנסה למשוך תשומת לב עד שהיו מתייחסים אלי

    השבמחק
  6. נטלי דואק
    אני הייתי כועסת מאוד

    השבמחק
  7. אני חושב שהמשימה הייתה קלה

    השבמחק
  8. רוני שוורץ
    אני לא הייתי כועסת בכלל

    השבמחק
  9. הסרט היה מצחיק. והמשימה היתה קלה

    השבמחק
  10. הייתי כועס מאוד. הייתי מנסה להכנס לתמונה יחד עם החתול הקטן.

    השבמחק
  11. נורית - הייתי סופרת עד 10....

    השבמחק
  12. אני הייתי מושך את תשומת הלב של האיש

    השבמחק