יום שישי, 23 בנובמבר 2018

עדכון שבועי 18.11-23.11


הורים יקרים,
שלום לכולם,
הנה עדכוני השבוע.
1)שפה- השבוע למדנו את סוגת הראיון. קראנו את הראיון בעמ' 49-51. דיברנו על מבנה הראיון (מפשט פתיחה, שאלות ומשפט סיכום). התלמידים נשלחו הביתה עם משימה לביצוע ראיון וביום רביעי שמענו את הראיונות המקסימים שערכו התלמידים. תודה לכם על שיתוף הפעולה.
בנוסף, ביום שלישי צוין "יום זכויות הילד" - על כן למדנו אודות אמנת זכויות הילד וציינו מהי זכות אל מול אחריות.
2) מדעים- השבוע התחלנו ללמוד את ההבדל בין פרי לירק, התחלנו ללמוד את ההבחנה על פי מונח קולינארי ועל פי מונח בוטאני. נמשיך בזה גם בשבוע הבא. 
3) ספרי קריאה- ספרי קריאה-הספרייה פתוחה! ניתן להחליף ספרים בימי ראשון ורביעי במהלך ההפסקה השנייה. כמו כן נתחיל לבקר בספריה אחת לשבוע בצורה מרוכזת. תאריך ושעה יישלחו בהמשך.
*ילד שמגיע ללא ספר קריאה = אי הבאת ציוד. (לשים לב שהילדים לא שוכחים את הספרים בבית)
4) מתמטיקה – במתמטיקה סיימנו את סדר פעולות חשבון והתחלנו את פרק המבנה העשרוני עד 1000.עבדנו בכיתה על עמודים 108 עד 115,מי שלא סיים צריך להשלים 
ביום ראשון 2.12 מבדק על כפל וחילוק עד 100 וסדר  פעולות חשבון .אחרי חנוכה 16.12 מבדק בגיאומטריה על זויות ומשולשים.
6) תורה – למדנו את עשר מכות מצרים. בשבוע הבא נתחיל פעילות במחשבים דרך אתר אופק. אבקש לשלוח עם התלמידים דיסק-און-קי (מי שטרם הביא).
7) אנגלית - השבוע למדנו את האותיות N ו- R. והמילים I, THE, IS.
8) חיסון שפעת- נשלח אליכם חוזר עם התלמידים לגבי חיסון נגד שפעת שייערך בינואר (24/1). יש לשלוח  פנקס חיסונים עד ה-29/11. (עבור התלמידים המתחסנים). אם אינכם מעונינים בחיסון או שכבר חיסנתם את ילדכם אין צורך לשלוח פנקס. 
9) תרומה לעמותת אליפלט- אתם מוזמנים לתרום למען ילדי פליטים מצרכים יבשים (אורז, פתיתים, שימורים וכד'). את התרומות יש להעביר למירי תירוש. 
10) טיול שנתי- ביום שני נצא לטיול השנתי שלנו למעגן מיכאל. תודה רבה להורים המתנדבים. נצא מבית הספר בשעה 8:30 ונחזור בשעה 15:00 בזמן להסעות הביתה.
יש להקפיד להביא 2 ארוחות, מים (ליטר וחצי) כובע, נעליים נוחות להליכה וחטיף אחד בלבד.

בנוסף, בשבוע שעבר הצלחנו למלא את כל צנצנת הגולות! התלמידים בחרו פרס עבור השעתיים שלנו יחד ביום שישי. הכיתה החליטה על הפרס - סרט+ פופקורן. נקיים את הפעילות לאחר חג החנוכה. 

סופשבוע חמים ונעים
בברכה,
מור


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה