יום ראשון, 3 במרץ 2019

עדכון שבועי 24.2.-1.3

שלום הורים יקרים
והרי העדכונים:)

במסגרת שיעורי כישורי חיים ובזיקה לספר "המסע לשדונזיה" שאנו מכירים מתחילת השנה, התלמידים נתנו שתי כוחות (חוזקות) לחבר/ה בכיתה גם השבוע. כוחות כמו: הכוח לחשוב מחוץ לקופסא, הכוח לצחוק ולהצחיק, הכוח להתחלק ולוותר ועוד....
בכך פיגרנו אחד לשניה ובנוסף, נתנו דוגמאות ספציפיות לכוחות השונים. 

שפה - בשבוע הבא נתחיל לקיים פרויקט בשם: "פינת הקריין". כל תלמיד/ה יבחרו קטע מספר שקראו, יציגו אותו בפני הכיתה, יספרו אודות הספר, התלמידים ימשבו את עבודות חבריהם ועוד...

מטרות הפרויקט הינם: עידוד הבחירה החופשית של ספר קריאה,  דיבייט (עמידה בפני קהל), פיתוח מודעות לריכיבים של קריאה קולית, פיתוח קשב של עמיתים ועוד...

השבוע גם תרגלנו כתיבת המלצה אודות סדרת טלויזיה אהובה. לאחר כתיבתם, התחלקו התלמידים לקבוצות לפני שמות התכניות וכך יכלו להתרשם מתכניות נוספות.
בנוסף, התקדמנו ב - "פרויקט מגדירים". 

תורה - למדנו את פרק כ' - עשרת הדברות. 

בחשבון סיימנו את פרק המבנה העשרוני -חיבור וחיסור עם המרה עד עמוד 159.ביום שישי התחלנו בלימוד כפל הפילוג ,עבדנו במחברת והשבוע נתחיל את הנושא בחוברת בפרק כפל וחילוק עד 200.

בגאומטריה המשכנו את לימוד יחידות אורך והגענו לעמוד 136
עבדנו על העמודים הללו בכיתה.
מבקשת להזכיר שכל יום ראשון יש שעה של גיאומטריה וחשוב שהילדים לא ישכחו להביא ציוד.
השבוע נערוך חזרה על המרובעים לקראת המבדק שנערך ביום ראשון 10.3 

ב-10.3 יום ראשון יתקיים מבחן במתמטיקה על פרק המרובעים מעמ׳ 82-118.

אנגלית- אנו לומדית כעת: "The little red hen story", ומתוך הסיפור אנו מתרגמים קריאה קולית וחוזרים על מילים. 


בברכה,
מור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה