יום ראשון, 1 בנובמבר 2020

 בחירות למועצת התלמידים

 כל מי שנעדר היום מתבקש להצביע ולהשפיע בלינק הבא: https://forms.gle/eNjQeHgjTsVBHWof6


ואלה הנאומים:

אדווה אסריג

בטח הסקרנות רבה והנה כבר אני פותחת ב4 מילים:

תבחרו בי למועצת התלמידים!🤗

 

וכעת אני חייבת לספר לכולכם כי יש לי חלום יחיד ומיוחד:

לאחד את כולנו לחברה אחת,

ואף ילד בודד לא ישב בצד.

כולם יחלקו סודות עם כולם.

כי עזרה הדדית ואחדות הזאת חשובה לכולנו,

וכולם ירצו להיות מאושרים כמונו.🤪

 

אשאל אתכם שאלה: מה צריך כדי לשפר את איכות הלמידה שלכם?

א. אהבה.

ב. תבונה.

ג. נתינה..

ד. סובלנות ולא נשכח גם נאמנות.

 

אני אדאג שילד לא יפחד מילדים אחרים בגלל שטות מטופשת אלא שילך רגוע ושמח לבית הספר🥰

 

אלימות מילולית ופיזית לא תמצא אצלנו כי כבוד יאה חלק מאיתנו🙏

 

אל תישכחו בכל יום, בכל שעה, דקה ושנייה

אני אתכם בכל צרה.

ובנוסף אם יש בעיה, פנו אלי

כי אצלי תדעו מה כדאי!

ברע ובטוב אני אתכם

אני כאן תמיד ובשבילכם להכל ☁️!!

 

ואהפוך את בית הספר שלנו למקום טוב יותר ❤️

מאדוה עמנואל אסריג

 

נורית

אז היי, אני מאמינה בחברות, אני מתכוונת לחזק רעיון משנה שעברה שממש אהבתי (כמובן ששאלתי את מי שהציע את הרעיון והוא הסכים לי לחזק אותו השנה) אני אנסה לקיים את הרעיון כשנחזור לבית הספר. הרעיון הוא ספסל חברות, ספסל חברות הוא בעצם ספסל שנועד לילדים שאין להם עם מי לשחק, ילד/ה שאין להם עם מי לשחק יושבים על הספסל ואז ילדים אחרים רואים שאין לאותו הילד/ה עם מי לשחק אז הם מצרפים אותו/אותה למשחק שלהם, ככה אני רוצה לנסות לחזק את החברות בבית הספר. אני לא מבטיחה שאני אצליח לקיים את כל הבקשות או לפתור את כל הבעיות אבל אני כן אנסה. מקווה שתבחרו בי,

נורית😋

 

עידו

הערכים שחשובים לדעתי הם:

חברות – זה ערך מאוד חשוב. חברים יכולים לעזור בעת צרה או כשעצוב, לסייע ולפרגן בכל מצב, ובכל צורך לתת לנו גב.

·         כל מי שלחברו עוזר, נקודת זכות מיד הוא צובר. אחת לחודש את הנקודות מסכמים, המצטיינים זוכים בתעודות ופרסים.

 

בריאות – אם על הערך הזה מקפידים, החיים שמחים וטובים. בעיקר עכשיו בקורונה יש להקפיד למנוע הדבקות, וכך שומרים על הבריאות.

·         אציב עמדות אלכוג'ל ומסכות, בכניסה לכיתות וגם באזורי המשחק בהפסקות. כך נוודא שעל הבריאות שומרים, גם שלומדים וגם שמשחקים.

 

נתינה/התנדבות – אנשים רבים לעזרה זקוקים, מנוער במצוקה ועד קשישים. כשאנו להם מכל הלב עוזרים, בסיפוק ואושר אנו מתמלאים.

     אנו נאפה עוגיות למכירה, כמובן כל הכסף ילך לצדקה,       עם הכסף נקנה אוכל לקשישים, ואז כולם יהיו שמחים.

 

 

כדי לבחור נכון, צריכים להביא את עידו לניצחון!!!!!!!!

 

נטלי

נום למועצה

   אני מאמינה שצריך יותר פגשות עם חברים בגלל שיש תקופה קשה מאוד ביוחד לי בגלל שעדיין לא פגשתי את חברי Face to Face ואני מקווה שגם אתם מרגשים כך ואני מדברת על דברים שאפשר לעשות בתקופת הCoRoNa

אז יש לי כמה פתרונות לזה:

1. להפגש יותר בזום אחרי הצהריים כדי להיות יותר זמן ביחד וגם לשמור את החברות יותר זמן ולא צריך רק לדבר אפשר גם לשחק משחק למשל: דמקה,טאקי,אמת או חובה ועוד

2. לעשות סרטון שלך עושה משהו שאת/ה אוהב/ת (רק עם את/ה רוצה) כדי שהילדים בכיתה יגלו עלך עוד ואולי היה החבר/ה החדש/ה שלך

כמה דוגמאות לדברים שאפשר להראות בסרטון:שירה,ציור,Gaming,ריקוד עוד

3. ללמד את החברים משהו שהם לא יודעים מה זה כמו למשל אפלייקציה חדשה או משחק מחשב  חדש וכך אולי אפשר להיות חברים טובים

וזה דאי כל הרעיונות שהיו לי אני מקווה שזה עזר לכם

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה