יום רביעי, 20 בינואר 2021

 

 ה'1תים יקרים,

טרילילי וטרילילה - היום יום הולדת להילה! הילה היקרה, מאחלים לך שפע של ברכות, בטוחים שתמשיכי להצליח בכל מה שתעשי! 

נחגוג להילה ביום ראשון, אל תשכחו להביא אביזר יומולדת לשיעור חינוך.

במקרה או שלא במקרה, היום הוא יום החיבוקים! טוב, אני מניחה שאני לא צריכה להסביר לכם מה אתם צריכים לעשות היום, נכון?

בנוסף, היום הוא גם יום ראשי התיבות (המצאתי הרגע, תזרמו).

לתשומת לב אלו שלא שמו לב, הלו"ז (לוח הזמנים) הנ"ל (הנראה למטה) מצביע על כך שמדובר ביום חמישי. בשבלאה"ט! (באמת שלא ברור לי איך הזמן טס!).

אם יש עניינים עם הלינקים ואתם לא מסתדרים, אני ממנה את עידן והילי להתקשר אליי ולספר לי על זה (אני לא תמיד מסתכלת על הוואטסאפ).

תהנו היום ובסופ"ש (סוף השבוע),

ואם יש לכם ראשי תיבות מצחיקים, ספרו לי על זה בתגובות!

טלי

 

שעה / יום

ראשון

שני

שלישי

רביעי

חמישי

1

8:15-9:05

כתיבה
טלי קורח


מגמות


אנגלית
הר נוי אוהד

קפסולה א'

מדעים
טלי קורח


מתמטיקה
וילין נופר

קפסולה א'


2

9:05-9:50

שפה
רגב קרן

אנגלית
הר נוי אוהד

קפסולה ב'

חינוך
טלי קורח

מתמטיקה
וילין נופר

קפסולה ב'

3

10:15-11:05

מגמות


שפה
רגב קרן

קפסולה א'

שפה - משימה
רגב קרן

מגמות


4

11:05-11:50

שפה
רגב קרן

קפסולה ב'

חנ"ג
אברהם יפתח


5

12:05-12:50

מתמטיקה
וילין נופר

קפסולה א'


*העשרה אנגלית

דיוויד פינקל/

חנ"ג עם יפתח

מדעים
טלי קורח



6

12:50-13:30

מתמטיקה
וילין נופר

קפסולה ב'

אנגלית
הר נוי אוהד


7

13:45-14:30

חינוך
טלי קורח
הוראה מרחוק

היסטוריה
גלי הוד
הוראה מרחוק

 

Meeting ID: 938 8020 013

 Passcode:

7074472

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קישורים למגמות:

https://docs.google.com/document/d/1JmueyG4zXVIFj9QuZZNjWUyBQBjajSaV6ZDTit5ABbw/edit?usp=sharing

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה