יום ראשון, 26 במאי 2019

עדכון שבועי 19-24.5

שלום לכולם והרי העדכונים:)

קודם כל, שאפו לכם ההורים על ההתארגנות המדהימה לל"ג בעומר! 
שמעתי שזאת היתה חוויה מרגשת ומקרבת ללבות :)

***כמה הודעות***
1) השבוע התלמידים הגרילו שוב את חבריהם בנוגע ל 'פרויקט ללא מסכים'. מזכירה כי מטרת הפעילות מפגש מחבר של שני תלמידים ללא מסכים. 
במהלך המפגש הילדים מתבקשים לכתוב 'דו"ח' אודות הבילוי המשותף. 
יש להיפגש עד 16/6.

2) אנו בעיצומו של מטלת הכתיבה ארוכת הטווח - אני מזכירה כי תלמידים שמגיעים לשיעורים אלה ללא ציוד או מחסירים מכל סיבה שהיא, עליהם להשלים בבית.
הימים והשעות בהן נתרגל את המשימה:
יום שני - שעה שלישית
יום חמישי - שעות 1-2.



שפה - השבוע במסגרת מטלת הכתיבה למדנו כיצד לכתוב פסקה על דמות מהספר. הצגנו תכונות מגוונות והראנו דוגמאות לכמה תכונות מסיפורים שונים. דרך כך, התלמידים למדו מהו איפיון חיצוני ופנימי של דמות. 

תורה - למדנו את פרק ו' בספר ויקרא - ברכת הכוהנים, חשיבותה ומתי נאמרת. 

מדעים-  השבוע בשיעורי מדעים למדנו על ליקוי חמה וכיצד זה קורה, בנוסף למדנו את הסדר של כוכבי הלכת במערכת השמש ובנינו דגם של מערכת השמש. (תמונות ישלחו לקבוצת הועד)

אנגלית-  למדנו את הסיפור "Book dear zoo". כמו כן, התחלנו לתרגל קריאת משפטים פשוטים.

חשבון - למדנו חילוק עם שארית בחוברת 9 והגענו כעת לעמוד 30.

גיאומטריה - עבדנו על מדידות זמן בפרק על הזמן עד עמוד 194.

הנושאים למבחן המסכם במתמטיקה שייערך ב-2.6:
* המבנה העשרוני
* ישר המספרים
*חיבור וחיסור במאונך
*סדר פעולות חשבון
*כפל וחילוק בפילוג
*חילוק עם שארית (עד 100)
*משולשים, מרובעים
*מידות ומדידות: אורך


שיהיה שבוע טוב לכולנו,
מור :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה