יום שני, 16 במרץ 2020

שיעור מקוון מס' 2


תלמידים יקרים יום נפלא!

מצאו את השיר "תה עושה סחרחורת" ביוטיוב, האזינו לכולו פעמיים.
בפעם הראשונה, צפו בכל הסרטון ובפעם השניה האזינו תוך כדי צפיה במילים דרך אתר שירונט. 

לאחר מכן ענו על השאלות הבאות כתגובה  בבלוג :
1. כתבו פסקה קצרה אודות ההרכב ששר את השיר. פסקה זו תכלול: את שם ההרכב? מי החברים בהרכב? מה שם הזמר? הרכבים נוספים שבהם היו שותפים חברי ההרכב? אלו שירים מוכרים נוספים יש להרכב זה?

2. ציינו אלו תחושות עלו בכם.ן בעת ההאזנה לשיר?

3. ציינו האם גם לכם.ן יש דברים שאתם.ן קצת חוששים.ות/נגעלים.ות מהם, זה יכול להיות גם משהו שכבר נכתב בשיר (אני למשל נגעלת מריח במרפאת רופא שיניים 😱)

4. כתבו בקבוצה מילים חדשות שפגשתם.ן בשיר ואנו יחד נעזור בפיצוח שלהן.


משימת בחירה, (בחרו שתי משימות מבין השלוש):
1. המחישו בדרך שתבחרו אחת מן השורות בשיר, דרך צילום של עצמכם זה יכול להיות עם בני משפחה/ צילום של פריטים בבית/אימוג'ים/ציור.. מה שתבחרו.

2. הוסיפו כמה שורות משל עצמכם.ן לשיר?

3. צלמו את עצמכם.ן עושים.ות ליפסינג לבית אחד מתוך השיר.

את התוצרים שלכם יש להעלות לאתר linoit - זהו הקישור ללוח השיתופי שלנו :)

ללוח השיתופי לחץ כאן

להסבר על אתר לינואיט והשימוש בו 

על גבי הלוח השיתופי תוכלו לכתוב, להעלות סרטונים, קבצים, תמונות וקישורים. היעזרו בבקשה בסרטון ההסברה ולכל שאלה מוזמנים לפנות אלי :)

חיבוק גדול, תהנו!
מור 

49 תגובות:

  1. חלק א
    1. הרכב גזוז הוא הרכב די מוכר ובו משתתפים דני סנדרסון, זיו בן, מוטי דיכנה, גרי רזניק, דני פאר, מאיר שפייזר, שלמה חממי, מזי כהן וגידי גוב.
    בין השירים המוכרים של ההרכב -"היא התיישבה ליד פסנתר", שאותו שר דני סנדרסון, הזמר הראשי של גזוז ו"חללית" שאותו שרה מזי כהן.
    דני סנדרסון וגידי גוב היו ביחד בלהקת כוורת.
    2. התחושות שעלו בי בעת האזנה לשיר הם שעשוע, צחוק ובלבול.
    3. אני נגעל מהריח במרפאות ובתי חולים.

    השבמחק
  2. 1. שם הלהקה הוא גזוז וחברי הלהקה הם: זיו בן, מוטי דיכנה, דני סנדרסון, גרי רזניק, דני פאר, מאיר שפייזר, שלמה חממי, מזי כהן, וגידי גוב. שם הזמר של השיר "תה עושה סחרחורת" הוא דני סנדרסון, חברי הלהקה היו גם בלהקת "הסיקסטיז", להקת "סתיו", להקת "כוורת", להקת "דודה", להקת הנח"ל ועוד. עוד שירים של להקת "גזוז" הם "חללית", "רוני", "אמא ודני", "תשע בכיכר", ו"היא לא תדע".

    2. בעת ההאזנה לשיר הרגשתי גועל, וגם סוג של דאגה מחיידקים.

    3. אני מאוד נגעלת מקרמים וסבונים, ועוד מורי טיפוח גוף. אני יותר אוהבת רק סבון רגיל ופשוט.
    רוני😁

    השבמחק
  3. 1. הלהקה ששרה את תה עושה סחרחורת היא גזוז דני סננדרסון אחראי על ההלחנה והמילים. חברי להקת גזוז הם: גידי גוב, זיו בן, דני סנדרסון, שלמה חממי, מוטי דיכנה, גרי רזניק, דני פאר, מאיר שפייזר ומזי כהן. את שיר זה שר דני סנדרסון. חלק מחברי להקה זו היו שותפים גם ללהקות אחרות כמו: דודה וכוורת. ללהקה זאת יש עוד הרבה שירים מצליחים כגון: גוביינא, דני ואמא וחללית.
    2. הרגשתי אכזבה בכך שיש הרבה אנשים שהם בררנים לגבי האוכל שלהם והם לא מעריכים את מה שיש ושיר זה מעביר ביקורת על זה.
    3. אני נגעלת מהשילוב של חריף וחמוץ.
    את משימות הבחירה אני והילה נעשה יחד מהמחשב של הילה.
    מדריה

    השבמחק
  4. 1) שם ההרכב הוא "גזוז" וחברי הלהקה הם: מזי כהן וגידי גוב כזמרים, מוטי דיכנה כבסיסט וזמר,דני פאר כנגן פסנתר, מאיר שפייזר, גרי רזניק וזיו בן כנגני כלי נשיפה ושלמה חממי כנגן תופים. דני סנדרסו עצמו, אשר כתב, הלחין ועיבד את שירי הלהקה, שימש כזמר ונגן גיטרה. את השיר תה עושה סחרחורת שר והלחין דני סנדרסון שהוא וגם גידי גב היו חברים בלהקת "כוורת". "גזוז" עשה גם את השיר "חללית" ואת השיר המוכר "היא לא תדע".
    2) בעת השיר עלו בי התחושות גועל ובחילה.
    3) אני נגעלת ממרק אדום

    השבמחק
  5. 1.ההרכב גזוז ובוא משתתפים גידי גוב, דני סנדרסון, מזי כהן, מוטי דיכנה, דני פאר, מאיר שפיזר, גרי רזניק, זיו בן ושלמה חממי. חלק מהשירים מוכרים כמו אמא ודני ששר דני סנדרסון.
    2.בעת האזנה לשיר הרגשתי משהו מוזר בין גועל לחלחלה.
    3. אני נגעל מעוף
    עומרי

    השבמחק
  6. עבדתי עם אורי.1 . שם מלהקה זו היא גזוז וחברי הלהקה בא הם: דני סנדרסון, גידי גוב, מזי כהן, זיו בן, מאיר שפייזר, דני פאר,שלמה חממי, גרי רזניק, ומוטי דיננה. הזמרים של הלהקה הם: גידי גוב, מזי כהן ודני סנדרסון. דני סנדרסון, מזי כהן וגידי גוב הישתתפו גם בכוורת ודודה. הלהיטים של גזוז הם: תישע בכיכר, היא לא תדע ואמא ודני וגוביינא.
    2.התחושות שהרגשתי ששמעתי את השיר היו: מוזרות, מופתעות מהמילים וצחוק על המילים.
    3. אני נגעלתי מהריח של הגננת המחליפה.
    4. השורות שהוספתי הם: שונא ילדים בממרח חרובים שטובלים את עצמם בתוך חרוזים.

    השבמחק
  7. הגאון ברוקולי (לביא)16 במרץ 2020 בשעה 2:46

    1.שם ההרכב: "גזוז".
    חברים בהרכב: שלמה חממי, זיו בן, מוטי דיכנה, גרי רזניק, דני פאר, דני סנדרסון, מאיר שפייזר, שלמה חממי, מזי כהן וגידי גוב.
    שם הזמרים: מזי כהן, גידי גוב ודני סנדרסון.
    הרכבים נוספים שבהם היו שותפים חברי ההרכב: כוורת.
    שירים מוכרים: "היא התישבה על הפסנתר", "רוני", "אמא ודני", "חללית", "תה עושה סחרחורת", ו"תשע בכיכר".
    2. צחוק ושבחרת את השיר הזה בגלל הקורונה
    3.אני נגעל מהריח ברפת.

    השבמחק
  8. 1. שם ההרכב שכתב את השיר הם: גזוז. ההרכב הוקם על ידי דני סנדרסון ואברהם דשא. ההרכב כולל את מזי כהן, גידי גוב ודני סנדרסון כזמרים, מוטי דיכנה כבסיסט וזמר, דני פאר פסנתרן, מאיר שפייזר, גרי רזניה וזיו בן כנגני כלי נשיפה ושלמה חממי כנגן תופים. ההרכבים הנוספים שבהם השתתפו חברי ההרכב הם דודה וכוורת. השירים המוכרים שלהם הם: תשע בכיכר, רוני, חללית, היא לא תדע, אמא ודני ועוד.
    2. התחושה שהשיר העלה בי היא הזדהות עם הכתוב בשיר, מכיוון שהשיר מזכיר את התקופה שאנחנו בה עכשיו, אנשים נשארים בבית, מפחדים משיעולים...
    3. אני נגעל מעגבניה ולגעת בצלחות דביקות שלא נגבו אותן.
    4. המילים שלא הכרתי מהשיר הן: מתנוונת, מדיקלי, לבן.

    איתי

    השבמחק
  9. שאלה 1.
    שם ההרכב הוא גזוז.
    החברים בההרכב הם: דני סנדרסון, מזי כהן, גידי גוב, מוטי דיכנה, דני פאר, מאיר שפייזר, גרי רזניק, זיו בן ושלמה חממי.
    שם הזמר הוא דני סנדרסון.
    ההרכבים הנוספים שבהם היו שותפים בהרכב הם כורת ודודה.
    שירים מוכרים של ההרכב הם: תשע בכיכר, היא לא תדע, אמא ודני וגוביינא.

    שאלה 2.
    התחושה שעלתה בי בזמן ששמעתי את השיר היא הנאה כי אני אוהב את השיר הזה.
    גם את הלחן וגם את המילים המצחיקות

    שאלה 3. אני נגעל מסליים.

    השבמחק
  10. 1. השיר "תה עושה סחרחורת" הוא שיר של להקת גזוז. בלהקה יש
    9 חברים ושמם: דני סנדרסון, גידי גוב, מזי כהן, מוטי דיכנה, דני פאר, שלמה חממי, מאיר שפייזר, גרי רזניק וזיו בן. בשיר "תה עושה סחרחורת", דני סנדרסון הוא זה ששר את השיר זה. דני סדרסון היה גם בלהקת כוורת ודודה. ללהקת גזוז יש גם את השירים: לכבוד הקיץ שהגיע, חללית ועוד.
    2. כשהאזנתי לשיר, קיבלתי תחושה מפתיע מפני שהשיר
    "תה עושה סחרחורת" היה שיר שונה משאר השירים ששמעתי.
    3. אין לי








    על החתום: עמית

    השבמחק
  11. משימה 1 :
    ההרכב ששר את השיר "תה עושה סחרחורת" הייתה להקת הפופ - גזוז. החברים שהשתתפו בלהקת גזוז היו :דני סנדרסון, מסי כהן, גידי גוב, מוטי דיכנה,דני פאר, מאיר שפייזר, גרי זרניק, זיו הן ושלמה חממי.
    שם הזמר ששר ספציפית את הישר - "תה עושה סחרחורת", היה דני סנדרסון.
    ההרכבים הנוספים שהשתתפו איתם היו - " כורת ודודה".
    שירים מוכרים והכי ישנים היו : אמא ודני, גובנייא, תשע בכיכר והיא לא תדע.
    משימה 2:
    המחשבה הראשונה שעלתה לי בראש בתחילת השיר היא הייתה שם השיר - "תה עושה סחרחורת" : שחשבתי שהזמר ידבר על איך התה יעשה סחרחורת!
    שאלה 3.אני נגעלת מדגים.
    מאת: אדוה❤��������

    השבמחק
  12. 1. שמו של ההרכב הוא גזוז, להרכב עשרה משתתפים, זיו בן, מוטי דיכנה, דני סנדרסון,
    גרי רזניק, דני פאר, מאיר שפייזר, שלמה חממי, מזי כהן וגידי גוב.
    זמרי הלהקה הם דני סנדרסון, גידי גוב, מזי כהן ומוטי דיכנה.
    חברי הלהקה השתתפו גם בלהקות כוורת, דודה, להקת הנחל והסיקסטיז.
    עוד שירים מוכרים של גזוז הם חללית, אה או, רוני, תשע בכיכר, לכבוד הקיץ שהגיע
    ועוד הרבה....
    2. בעבר השיר הזה היה מצחיק אבל עכשיו זה באמת קורה.
    3. אוכל הודי שההורים שלי אוהבים, מסכת פנים של אחותי וקיא.
    4.מדיקאלי, לבן, טשולנט.

    השבמחק
  13. יובל יצחקוב16 במרץ 2020 בשעה 3:37

    1.שם הלהקה הוא גזוז והחברים בלהקה הם: זיו בן, מוטי דיכנה, דני סנדרסון, גרי רזניק, דני פאר, מאיר שפייזר, שלמה חממי, מזי כהן וגידי גוב. בנוסף מזי כהן, גידי גוב ומוטי דיכנה היו הזמרים בלהקה.ההרכבים הנוספים שחלק מחברי הלהקה השתתפו בהם הם:"כוורת", "הברנשים של נגה", ו-"הסיקסטיז" השירים המוכרים של גזוז הם:"חללית", "היא לא תדע", "רוני", "תשע בכיכר" ועוד...
    2. בזמן שהאזנתי לשיר עלו בי תחושות הקאה וגועל.
    3. אני נגעלת מתיקנים.

    השבמחק
  14. 1. את השיר שרה להקת גזוז שהיא להקת פופ ורוק ישראלית, שהיתה פעילה בשנים 1978-1979. חברים בהרכב דני סנדרסון, גידי גוב, מזי כהן, מוטי דיכנה ועוד נגנים.
    הזמר בשיר הוא דני סנדרסון.
    הרכבים נוספים בהם היו שותפים חלקם: כוורת ודודה.
    שירים מוכרים של ההרכב: חללית, רוני,אמא ודני,תשע בכיכר, היא לא תדע ועוד.
    2. השיר עורר בי צחוק ושעשוע. נהניתי מהמנגינה והמילים המתארות התנהגות קיצונית.
    3.אני לא סובלת ריח של ביוב וחוששת כשמישהו עם מחלה מדבקת נמצא לידי.
    4. מילים פחות מוכרות לי: פוטנציאלי, מדיקלי, מתנוונת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז אין ממה לחשוש! פשוט תמיד לשמור על הגיינה ועל מרחק והכל יהיה בסדר:)
      חיבוק גדול שני מדהימה!

      מחק
  15. עמרי יורגנסון16 במרץ 2020 בשעה 4:18

    1. השם של ההרכב הוא גזוז. חברי הלהקה הם: גידי גוב, דני סנדרסון, מזי כהן, מוטי דיכנה, דני פאר, יוסי חממי, מאיר שפייזר, גרי רזניק וזיו בן. הזמרים הם:דני סנדרסון, גידי גוב, מזי כהן ומוטי דיכנה. את השיר הזה שר דני סנדרסון
    ההרכבים הנוספים שלהם הם כוורת ודודה
    עוד שירים של להקת גזוז הם: חללית, לכבוד הקיץ, אמא ודני, רוני ועוד שירים יפים

    2. השיר הזכיר לי כמה אני לא אוהב ללכת לרופאים.

    3. הדברים שמגעילים אותי הם: ריח של שירותים, טחינה, חומוס, אבוקדו...

    השבמחק
  16. .1. שם ההרכב הוא גזוז, ממשתתפים בהרכב: דני פאר, מאיר שפייזר, דני סנדרסון, גרי רגזין מוטי דיכנה, זיו בן, גידי גוב, שלמה חממי, ומזי כהן.
    הזמרים של הלהקה הם: מזי כהן, דניסנדרסון, מוטי דיכנה, וגדי גוב.
    .2.כאשר הזאנתי למוזיקה עלה תחושת צחוק.
    .3.אני לא אוהבת ריח של ביוב.
    #נורית

    השבמחק

  17. 1.ההרכב גזוז ששר את השיר תה עושה סחרחורת. בהרכב חברים: דני סנדרסון, מוטי דיכנה, גדי רזניק, זיו בן, דני פאר, מאיר שפייזר, שלמה חממי, וגידי גוב. הם שרו גם את השיר חללית, היא התיישבה ליד פסנתר ואמא ודני.
    2.אני, מכיר את השיר וכל פעם הוא מצחיק אותי מחדש!
    3.אותי מגעיל כשמישהו שותה מהכוס שלי (אני אחר כך לא אסכים לשתות מאותה כוס) כמו כן מגעילים אותי חרדל, דגים, טונה, חצילים ואבוקדו.
    4.מילה שאני לא מכיר: מדיקלי.

    השבמחק
  18. 1. הלהקה ששרה את השיר היא להקת גזוז, ההלחנה והמילים נעשו על ידי דני סנדרסון, חברי להקת גזוז הם: מזי כהן, מאיר שפייזר, דני פאר, גרי רזניק, מוטי דיכנה, שלמה חממי, דני סנדרסון, זיו בן וגידי גוב. חלק מחברי הלהקה היו שותפים ללהקות אחרות כמו: כוורת ודודה. לגזוז יש עוד הרבה שירים מוצלחים כגון: גוביינא, דני ואמא, חללית ותשע בכיכר
    2. הרגשתי תסכול מכיוון שיש הרבה אנשים שלא מעריכים את מה שיש להם.
    3. אני נגעלת מקיא����
    מהילה

    השבמחק
    תשובות
    1. "הרגשתי תסכול מכיוון שיש הרבה אנשים שלא מעריכים את מה שיש להם."
      כמה שאת צודקת, העיקר שאת ממשיכה להעריך ולהודות על מה שיש.
      נהניתי לקרוא, נשיקות!

      מחק
  19. 1)הלהקה ששרה את השיר היא להקת גזוז,בלהקה שרים: מזי כהן,מאיר שפייזר,דני פאר,גרי רזניק,מוטי דיכנה,שלמה חממי דני סנדרסון,זיו בן וגידי גוב. חלק מחברי הלהקה היו שותפים ללהקות אחרות כמו כוורת ודודה. לגזוז יש עוד הרבה שירים טובים כמו:גוביינא דני ואמא,חללית ותשע בכיכר.
    2)התחושה שהשיר העלה בי היא הזדהות עם הכתוב בשיר, מכיוון שהשיר מזכיר את התקופה שאנחנו בה עכשיו, אנשים נשארים בבית, מפחדים משיעולים חיידקים ועוד...
    3)אני נגעלת מהקאות�� ומקקים
    אביגיל ה��

    השבמחק
    תשובות
    1. הודיה:
      1. להקת גזוז היא הרכב מוכר ובו משתתפים דני סנדרסון, זיו בן, מוטי דיכנה, גרי רזניק, דני פאר, מאיר שפייזר, שלמה חממי, מזי כהן וגידי גוב.
      בין השירים המוכרים של ההרכב - "חללית", "היא התיישבה ליד פסנתר" (שר דני סנדרסון, הזמר הראשי של גזוז ו"חללית" שרה מזי כהן). גוב וסנדרסון היו ביחד בלהקת כוורת.
      2. התחושות שעלו בעת האזנה לשיר - שעשוע, צחוק. בימים אלו זה קורה.
      3. אני נגעלת מקיא.
      4. מדיקאלי זה רפואי נראה לי

      מחק
  20. 1. הלהקה:להקת גזוז. הזמרים בלהקה: מזי כהן, דני פאר, מאיר שפייזר, מוטי דיכנה, שלמה חממי, גרי רזניק, דני סנדרסון זיו בן וגידי גוב. חלק מחברי הלהקה היו שותפים ללהקות אחרות כמו: כוורת ודודה. ללהקת גזוז יש עוד הרבה שירים מוצלחים כמו: "חללית", "רוני", "רק עם אפנוע", "תשע בכיכר" ועוד...
    3. אני נגעלת שאנשים אוכלים בפה פתוח.
    2. בעת האזנה לשיר, התחושות שהיו לי הן שמחה וחשש מפני שהשיר מאוד קיצבי וכיף לרקוד איתו, מצד שני הוא מעורר הרגשת חשש...
    מאת:
    לילי

    השבמחק
  21. 1. השיר "תה עושה סחרחורת" בוצע על ידי להקת גזוז. משתתפי להקת גזוז הם: זיו בן, מוטי דיכנה, דני סנדרסון, גרי רזניק, דני פאר, מאיר שפייזר, שלמה חממי, מזי כהן וגידי גוב. דני סנדרסון וגידי גוב היו שותפים בעוד שתי להקות כוונת ודודה. בשיר "תה עושה סחרחורת" רק גידי גוב ודני סנדרסון משתתפים. שירים מוכרים ללהקת גזוז: הרדיו,בניהם "רוני," "אמא ודני," "חללית," "תה עושה סחרחורת" ותשע בכיכר.
    2. התחושה שעלתה בי היא שעשוע וצחוק לאור המצב עם הקורונה.
    3. אני נגעלת מריח חזק של אוכל וטיגון.
    4. המילה שאני לא מכירה היא: מדיקלי.
    מאת: איה

    השבמחק
  22. עילי פייזוב ד'1
    1. שם השיר:"תה עושה סחרחורת"
    חברי הלהקה: דני סנדרסון,מזי כהן,גידי גוב, זיו בן,
    מאיר שפיזר, דני פאר, שלמה חממי,
    גרי רזניק,מוטי דיננה.
    שם הזמר: דני סנדרסון
    שירים מוכרים: "אמא ודני", "חללית", "תשע בכיכר", "רוני", "היא לא תדע".
    2. השיר מתאים למה שאנחנו עוברים ומרגישים בגלל
    הקורונה, אבל גם מאוד הצחיק אותי.
    3. אני מאוד נגעל מכוסברה ומגעיל אותי במיוחד רוק
    כשאחותי התינוקת מנסה להכניס לפה צעצועים.

    השבמחק
    תשובות
    1. "מגעיל אותי במיוחד רוק
      כשאחותי התינוקת מנסה להכניס לפה צעצועים." - תשמור עליה טוב טוב עכשיו שלא תעשה את זה! חחח

      מחק
  23. עבדתי עם עידן
    1 שם השיר תה עושה סחרחורת
    2חברי הלהקה בלהקת גזוז הם: זיו בן, מוטי דיננה, גרי רזניק, דני פאר, מאיר שפייזר, שלמה חממי, דני סנדרסון, גידי גוב ומזי כהן.
    הזמרים של להקת גזוז הם: גידי גוב, דני סנדרסון ומזי כהן.
    דני סנדרסון, מזי כהן וגידי גוב היו בדודה ובכוורת(להקות).
    הלהיטים של גזוז הם: תשע בכיכר, היא לא תדע, אמא ודני וגוביינא.
    3התחושות שהרגשתי ששמעתי את השיר הם: מופתעות מהמילים וצחוק על ה – ר של הזמר.
    4אני ניגעל מג'וקים חיים ומתים.


    השבמחק
    תשובות
    1. חח כן פעם היו שרים ככה, גם משדרים עם ה-ר' בחדשות ובתחנות הרדיו. היום זה די נשמע מוזר, מודה.
      כל הכבוד על ביצוע המשימה.

      מחק
  24. (פיסקה:)
    הלהקה ששרה את השיר "תה עושה סחרחרת" היא להקת "גזוז".
    החברים בלהקה הם:
    דני סנדרסון,גידי גוב, מזי כהן, מוטי דיכנר, בני פאר, מאיר שפייזר, זיו בן ושלמה חממי.
    הזמר בשיר הוא דני סנדרסון.
    הלהיטים הגדולים הם: "תשע בכיסר","היא לא תדע","אמא ודני","חללית",ו-"גוביינא".

    2. התחושות אשר עלו בי הן: שהזמר משתף במחשבותיו על המאכלים המוזכרים בשיר.

    הדברים שהכי מגעילים אותי הם: דם וריח של דלק.

    השבמחק