יום חמישי, 19 במרץ 2020

למידה מרחוק - הסדר חדש

שלום לכולן.ם,
הפוסט ארוך, קראו את כולו לאט לאט.
בימים האחרונים עבדתן.ם מדהים! היה לי כיף מאוד לקבל/לקרוא/לצפות בכל תוצר ששלחתן.ם לי.
לצערי, משרד החינוך החליט לבטל את הלמידה מרחוק שהתנהלנו לפיה בימים האחרונים ולפיכך, החל ממחר אנחנו יוצאים לחופשה כפויה ולא אשלח יותר משימות בבלוג.
יחד עם זאת, יש לכן.ם המון זמן פנוי ואני מצרפת את המשימות שתכננו לשלוח לכן.ם במהלך התקופה. חלקו את המשימות כפי שנוח לכן.ם, אין צורך לשלוח לי לבדיקה.
נסו בכל זאת לשמור על שיגרה בריאה- קומו בבוקר, הקשיבו לשיר משמח, תזיזו קצת את הגוף, תהנו עד כמה שניתן, תצחקו מלאאאא ומידי פעם שבו לבצע קצת משימות.😋

מתמטיקה- 
* צפייה בסרטונים בעמודים 4-6 ולפתור את המשימות.
* צפייה בסרטון בעמוד 11 ולפתור עמודים 11-14 כולל
* לפתור עמודים 15-17 +עמוד 19 

אנגלית-
משימות באתר גלים

כישורי שפה-
מילה טובה מאוד 2 עמוד 21-27 פרק לראות קולות, תוכלו לבצע גם את המשימות המתוקשובות באתר כותר ספרי לימוד.

כתיבה-
פצפונת ואנטון פרק 3. לחצו כאן לקריאה פרק 3
מידי שבוע אמשיך לשלוח לכן.ם פרקים של הספר ובסוף הקריאה תקבלו משימה.

שעת יועצת-
שלום לכל התלמידים החמודים,
בימים שבהם אין שגרה של בית ספר ואנחנו בונים לנו שגרה חדשה, אני שומעת מהמחנכות שלכם כמה אתם מקסימים, עושים את המטלות, משתפים בסרטונים ושומרים על קשר אחד עם השניה. אני מאוד גאה בכם!
בשיעורים האחרונים הכנו קולאז , מי שעדין לא הכין יכול להכין ולשלוח לי .
אני שולחת לכם קלפי יוגה שאפשר להכין ולתרגל בבית ודף מטרות.
אשמח מאוד לשמוע ממכם. אפשר לכתוב לי למייל ESTEE800@GMAIL.COM
אסתי.

תאטרון- (ילדי תאטרון בלבד!)
שלום ילדים יקרים, מה שלומכם?
אני מקווה שכולכם בטוב, שומרים על עצמכם, ועל משפחותיכם.
כדי שלא נשכח שאין כמו עשייה ולמידה וכדי שלא נשכח את כל מה שעשינו ולמדנו עד עכשיו, צוות המורים ואני שולחים לכם את הנושא הבא שרצינו לעסוק בו והוא קריאת מחזה.
אז שמרו על שגרת יומכם, קימה בבוקר, ארוחת בוקר טובה ורגועה, מגוון פעילויות לאימון הגוף, השכל והרוח ותשמרו על קשר. שלכם מורי שכבה ד': ליעד, יגיל ואבנר.
המחזה שבחרנו עבורכם הוא: "צבעים בחול"
תוכלו לקרוא ביחד עם ההורים ובכלל יחד כל המשפחה. תוכלו שכל אחד ישחק תפקיד. ככה כולכם תיהנו...

מתגעגעת אליכן.ם מאוד!
חיבוק ענק 💓
מור

תגובה 1:

  1. תודה מור . אנסה לעקוב אחרי הכל ...
    האם יש גם הנחיות לשימוש בחוברות העבודה שהבאנו מבית הספר ?

    השבמחק