יום שני, 16 במרץ 2020

שגרה מקוונת

תלמידים יקרים,

במהלך התקופה הקרובה אנו נלמד באופן מקוון, חשוב שנשמור על שגרת לימודים עד כמה שאפשר ולכן מס' דגשים שיתחילו כבר מחר בבוקר:
1. בימים ראשון -חמישי בשעה 08:30 בקבוצת הוואטסאפ הכיתתית אשלח בוקר טוב ואצרף סרטון/שיר/קליפ וכו להתחיל את היום בכיף, אם יש לכם רעיון בשבילי או משהו שתרצו שאשתף שלחו לי בפרטי.

2. בשעה 9:30 אפרסם בבלוג הכיתתי את המשימות לאותו היום, עליכם לסיים את המשימות עד השעה 15:30! 

3. בתקופה הקרובה נתמקד בספר הקריאה "פצפונת ואנטון" מאת אריך קסטנר, למי שיש בבית שישאיר אותו קרוב ולמי שאין אל דאגה אשלח את הפרקים לקריאה.

4. שימו 💓 אם כתבתי לכתוב תשובה בבלוג עליכם לענות בבלוג או לשלוח לי למייל, אם כתבתי לעלות תוצרים ללוח שיתופי אין צורך לעלות לקבוצה. עליכם לקרוא טוב את ההוראות ולא פשוט לענות איפה ואיך שנוח לכם.

5. במידה ומשהו לא ברור במשימה קראו שוב בנחת ולאט, אם עדיין לא ברור שאלו חבר/ה בפרטי, אנא מכם לא לשלוח מיד שאלות בקבוצה אני לא יכולה לעקוב אחרי כל ההודעות, אשמח לעזור  לכולם במידת הצורך אך אני אחת ואתם קצת יותר... 😜

6. קבוצת הוואטספ שלנו נועדה לקשר בנינו, אני מרגישה שיש ילדים שלא עומדים בכללי הקבוצה וחבל! אני מבקשת מכולכם לקרוא שוב את כללי הקבוצה ולקיים אותם! לא אבקש זאת שוב.

* אני דורשת מכולם להפסיק להעיר לילדים בקבוצה ולא לתקן שגיאות כתיב, אנחנו מדברים על הכללים האלה ללא הפסקה בכיתה! 

לילה טוב וחיבוק גדול לכולן.ם,
מור

7 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. אוקיי
    מאדוה

    השבמחק
  3. למידה מרחוק, 1703

    שיעור מקוום יום שלישי ה-17.3

    1. הצפרדעים שנפלו לבור הגיבו בכך שנלחצו וניסו לקפוץ החוצה.
    2. הצפרדעים שמחוץ לבור הגיבו בזלזול בכך שאמרו לצפרדעים לא לנסות לצאת אלא לחקות.
    3. הצפרדעים אמרו לצפרדע שהתעקשה לקפוץ שלא יעזור לה לקפוץ ושהיא סתם מבזבזת כוח.
    4. הצפרדעים בחוץ אינם צעקו מילות עידוד אלא מילות הורדה.
    5. מה שהצפרדעים חשו כלפי הצפרדע החירשת בהתחלה זה היה זלזול מכיוון שלא האמינו בא שתקפוץ מן הבור ואחר כך חשו כלפיה חרטה משום שהבינו שעצתם הייתה שגויה.
    6. מה שהבינו הצפרדעים זה שכל עוד יאמינו בחבריהם ולא יזלזלו בהם הם יצלחו.
    7. מה שהיה יכול לקרות לצפרדע אילו הייתה שומעת את חברותיה זה שלא הייתה מנסה לצאת מן הבור והייתה תקועה בו יותר זמן.
    8. אילו הייתי יכול לייעץ לצפרדע החירשת הייתי אומר לה לא להפסיק לוותר במיוחד אם זה קשה.
    9. ההסבר שלי למשפט’’ מוות וחיים בידי הלשון’’ הוא שמילים יכולת להשפיע מעוד גם לטובה וגם לרעה ולכן צריך לחשוב לפני שאומרים.
    10. הדוגמא שנתתי למשפט ‘’ מוות וחיים בידי הלשון’’ היא שנגיד סיפרו לך סוד וישר סיפרת לאותו למרות שאמרו לך לא לספר את יכול לגרום למריבה והשפלה רצינית.
    11. מילים מעודדות יכולת לעזור למישהו שקשה לו מכיוון שהם ‘’מחזקות’’ אותו ‘’ונותנות’’ לו אומץ.



    מילה טובה עמוד 7 שאלה 2 ועמוד 4 שאלה 10
    תשובות:
    2. אם הייתי מזמין ספר מסופר הייתי מבקש ממנו שהיה מתח ועקשן בספר.
    4. לדעתי ספרי הילדים לא צריכים לספר רק אל דברים טובים אלא גם על חלק מהקשיים ולכן אריך קסטנר צודק.
    5. יצא לי לקרוא ספר של אירך קסטנר מלפני הרבה זמן ולכן אני לא זוכר אותו.


    אלון





    השבמחק